Blå metallic leopard


Modellens namn: blå metallic leopard

Tidigare skrev jag om en bow i det här metallicblåa tyget att det var lite ojämt sytt pga. att tyget var svårt att sy i, men nu har jag lärt mig hur man skulle sy i det så på den här rosetten är det jämna och fina sömmar!
Storleken är mellan/stor.
Det metallicblåa är ett lite gummiaktigt tyg som är sytt, och leoparden är siden tyg som även det är sytt.
Pris inkl. frakt: 80 kr

För info om hur du köper rosetten, kika in under kategorin "hur du beställer"

Kommentarer
Postat av: ELIN !

den va snyggast hitils , HÖHÖ (A) !!:D

2010-03-12 @ 15:01:18
Postat av: mia - novellblogg

tycker du om att läsa? På min blogg finns just nu prologen till en ny berättelse i ca 5 delar. Ämnet är förbjuden kärlek.

Kika in på min blogg och läs mer!

ha en bra kväll, kram mia!

2010-03-20 @ 19:52:19
URL: http://annamariafrida.blogg.se/
Postat av: molly

kan du inte skriva hur många du sålt, kanske ha en räkning i menyn - tre sålda osv, hade varit roligt !

2010-03-26 @ 23:00:44
Postat av: Anonym

Det tycker jag med, det var en bra idé med räknaren

2010-04-03 @ 21:30:56
Postat av: Anonym

kanske ska köpa en.. men ingen av dem du har gjort än är riktigt min smak! men dem är jäättefina jag lovar :) kan du inte lägga upp lite fler

med typ guldpaljetter eller blå och röd?

kram

2010-04-04 @ 10:36:07
Postat av: Anonym

i typ paljett tyg :D

2010-04-04 @ 10:39:16
Postat av: Jenny

En fundering=) På vissa av rosetterna kommer flikarna ut underifrån som i detta inlägg och på en del ligger ena fliken över och andra under.

Hängde du med? =)

Varför är dom olika? =)

2010-04-15 @ 23:33:33
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0